Saykomatrixx's Blog

Mart 16, 2016

Ne kadar da çok zaman olmuş…

Filed under: Uncategorized — saykomatrixx @ 2:16 pm

Açıkcası bu blogumu sadece hangi balık hangi tarihte yenir fotoğrafına ulaşmak için arada açıyordum. Derken neden birşeyler çiziktirmeyeyim düşüncesi geldi.

Ben çok büyüdüm. Öyle böyle değil yani, neredeyse 40 yaşıma geldim. gençliğimden başlayarak bu yaşlarıma kadar gelirken pek çok şey değişti. Vücudum, ruhum, ilgi alanlarım kısacası hayattım. Artık aile babasıyım. Başkent Ankarayı terk edeli nerdeyse bir yıl oldu. Ege aksanıyla konuşmaya başladım.😀 Eskisi kadar bilgisayar ve oyun ile ilgili piyasa takibi ve araştırması yapmıyorum. En son mesajlarımın amazonla ilgili oyun indirimi olduğunu görünce şöyle bir gülümsedim. artık amazon üzerinden oyun almaya gerek yok, çünkü Steam store Türkiyede ve Türk Lirası ile satış yapıyor. Bilgisayar olayına gelince elimize aldığımız ve önceden sadece alo niyetine kullandığımız telefonlar akıllandıkça, bilgisayar karşısında tükettiğim zaman da orantılı olarak azaldı. Şimdi 8 çekirdekli 3 gb rami olan telefonlarla herşeyi yapıyorum. Bilgisayarla önce masamıza sonra dizimize sonra elimize sığacak kadar küçüldü. Yarım bir gün g..tümüze de girecek kadar küçülebilirler.

Bu arada 40 yaşın getirdiği “wisdom” da açık ve seçik kendisini belli ediyor. Vücudumun değişik bölgelerindeki kılların pişmaniye kıvamında beyazladığını artık saklama gereği bile duymuyorum. Saçlarımdaki ve sakllarımdaki beyalarla guru bile duyuyorum. Yaşasın 40 lı yaşlar…

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

