Saykomatrixx's Blog

Ekim 27, 2010

Gazi Üniversitesinden İlk Girdi

Efendim bilenler zaten biliyor, bilmeyenlere yeni işverenimin Gazi Üniversitesi olduğunu duyurayım. Son üç buçuk aydır devlet ajanı olarak görevimi yerine getirmekte, bu devletin mihenk taşlarından biri olmaya çalışıyorum. T.C. Devleti yıkılmıyorsa bu ben ve benim gibilerin sayesindedir😀.

Son vakitlerde blogumu çok ihmal ettiğimin farkındayım ve bu durum benimde kafamı uzun süredir kurcalıyordu. Bu vesileyle uzun süren sesssizliğimi de bozmuş olayım. Şu uzun gözüken ama benim için gayet kısa geçen süre zarfında alıştığım yeni habitatım, tanıştığın yeni türlerim, ısındığım yeni cinslerim oldu. İş yeri arkadaşlarım hakkında pek birşey yazmak istemiyorum, hem onlara söz hakkı doğar hem de kişi gizliliklerini ihlal etmemiş olurum. O yüzden kendimden devam edeyim.

Şu geride kalan zamanın en dikkat çekici olayı Tolgacığımın evlenmesidir. 16 Ekimde İzmir’de, 24 Ekimde Ankara’da çifte düğün ve hiç balayısız olarak  dünya evine soktuk en nihayetinde. Karar verdim, olur da evlilik, bir beraberlik için birini kandırabilirsem hayatta düğün dernek düşünmüyorum. Yok ortaya çık, oyna göbek at, salla yuvarla falan hiç bana uygun işler değil. Hatta olabilirse eş olacak kişinin anası babası da olmayıversin. (SHÇEK Yetiştirme Yurdundan çıksa keşke) Böylece mutlu mesut ve dertsiz tasasız yaşamaya devam ederiz. İllaki beyaz gelinlik giyinmek isterse de giyer gelinliğini ama yanında ben durmam😀

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

