Saykomatrixx's Blog

Temmuz 21, 2010

Windows Seven ile Yakın Temaslar

Windows Seven, Bir aşk çocuğu, seven insanın derdinden anlayan, sevenlerin işletim sistemi. Evet bu güzel duygu yoğunluğunu, aşk tomurcuğunu bende kullanmaya başladım. Tamam belki biraz geç oldu “Bilgisayar dünyasına adım atalı seneden fazla olan bu işletim sistemini daha yeni mi kurdun be adam, mal mısın sen?” Dediğinizi duyar gibi olduğumdan size karşı sövüyorum şu anda. Duygularımız karşılıklı anlayacağınız. Ama yazımın konusu ne siz ne ben, windows seven😀 Ahahaha nasılda kafiyeli oldu bu cümle böyleeee. Aman yarabbim.

Neyse nerede kalmıştık? Windows 7’yi yükledim ama normal kurulum DVDsine başvurmadım. Rockers Team adlı bir  grubun çırpınıp,uğraşıp, didinip, son kullanıcıyı bayan, çileden çıkartan pek çok özelliği kapatıp, kayıt defteri ayarları ile neredeyse baştan yaratıp kendine has görsel öğeler ve temalarla bezedikleri modifiye 7 versiyonu yükledim. Peki buna pişman mıyım? Hayır… Çünkü olanağı olan, bilgisayarına az biraz güvenen herkes bu işletim sistemini yükleyip kullanmalı, artık yeni standart bu. Bu işletim sistemi ve sonraki nesiller üzerine çıkartılacak pek çok program ve uygulama. Zamanın gerisinde kalmaya yönelik çabalarıma devam etsem de bir süre sonra nehir sizi de al aşağı ediyor ve akıntıya katılmak zorunda kalıyorsunuz. Bende öyle yaptım “Going With The Flow” . 5 günlük deneyimlerimden sonra söyleyebilirim ki gerçekten bu işletim sistemi kullanıcının istediği şey. Bir kere hızlı, görsel olarak çok şey vaat ediyor ve dediğim gibi ilerleyen dönemin temel alacağı ve uyumlu olacağı işletim sistemi çekirdeği bu. Windows 8 adı altında çok değişik bir işletim sistemi beklentiniz varsa şimdiden çöpe yollayabilirsiniz. Benden size söylemesi. Sonuç olarak Wİndows Seven’i kullanın, sevin. Çünkü o sizin işinizi kolaylaştırmak için yapıldı…

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

