Saykomatrixx's Blog

Mayıs 18, 2010

UyduNet.net Uzantılı Eposta Adreslerinin Outlook Ayarları

Öncelikle şunu söylemek istiyorum: Bu konu ile ilgili internet üzerinde doğrudan bu bilgiyi verecek başka bir site bulamazsınız. Bu kıyağımı unutmayarak teraziye tık ve repleri eksik etmemenizi rica ediyorum😀

İlk olarak uydunet aboneleri “uydunet.net” uzantılı e-posta adreslerini nasıl alabilirler? 126 veya 4440126 nolu telefonu arayarak e-posta almak istediklerini operatöre söyleyerek istenilen kullanıcı adlı ile bir eposta alabilirler (mesela abuzerkesekagidi@uydunet.net ya da orhanbaba@uydunet.net, yeterki söyleyeceğiniz kullanıcı adı daha önce alınmamış olsun) . Operatör size e-posta hesabınızın şifresini de söyleyecek. İşin kötü yanı bu şifreyi değiştiremiyorsunuz. Kullanıcı adı ve şifrenizi aldıktan sonra aşağıda anlatılan resimlerdeki adımlar ile POP3 hesabınızı outlook programına kurabilirsiniz.

Microsoft Outlook Programını çalıştırıyoruz. Eğer ilk defa açıyorsak aşağıdaki sayfa geliyor. Yok daha önceden açmış isek “Dosya (File)” menüsüne girip “Hesap Ekle (Add Account)” seçeneği ile yeni hesabımızı ekliyoruz

İlk defa Outlook açanların menüsü

İlk defa Outlook açanların menüsü

Hesap Ekleme

Daha sonra :

Bu kısımlara dikkat :

Daha Fazla Ayar

Siyah kutudaki değere dikkat eğer bu değer yazmıyorsa bu değeri yazın.

Şifreleme kısmında TLS yi seçin

Sunucuda bir kopyasını bırak seçeneği yedekleme için kullanışlı. Alttaki 14 gün sonra sili ise seçmenize gerek yok.

13 Yorum »

  1. eline sağlık. çok faydalı.

    Yorum tarafından semih — Temmuz 16, 2010 @ 11:42 am

  2. Rica ederim. İnanın bu ayarları deneme yanılma yöntemiyle bir akşam uğraşarak buldum. İnsanlar eziyet çekmesin tek isteğim🙂

    Yorum tarafından saykomatrixx — Temmuz 16, 2010 @ 7:24 pm

  3. Mailin şifresini.
    posta.turksatkablo.net adresinden giriş yaptıktan sonra
    sırasıyla
    Ayarlar>Hesaplar>Güncelle kısmından değiştirebilirsiniz.

    Yorum tarafından Ali Rıza Bey — Nisan 3, 2011 @ 3:39 pm

    • Teşekkürler.

      Yorum tarafından saykomatrixx — Haziran 6, 2011 @ 1:27 pm

  4. Hocam benim turksatkablo.net uzantılı ve outlook 2003 kullanıyorum. alıyorum ama gonderemiyorum.. farklı bir ayar var mı ? son kutudo bana secme sansı vermeden sadece SSL istiyormusun diye soruyor. Secmelimiyim?

    tesekkurler

    Yorum tarafından dubi — Nisan 29, 2011 @ 1:13 am

    • Turksat oyuncak gibi domain değiştirdiğinden olabilir. Şimdi yeni web adresi http://www.turksatkablo.com.tr açıkçası mail hizmetine ilişkin hiçbir şey belirtmiyorlar internet sitesinde. Bildiğin devlet dairesi zihniyeti.

      Yorum tarafından saykomatrixx — Haziran 6, 2011 @ 1:27 pm

  5. Yeni mail ayarlarına aşağıda ki adresten ulaşabilirsiniz. sık sorulan sorular bölümünde mevcut.

    http://www.kablonet.com.tr

    Yorum tarafından Muhammet Uyar — Temmuz 16, 2011 @ 11:13 pm

    • Bu iletiyi sırf ibret olsun diyerek onayladım. Bahsedilen adres resmi site adresi değil. Kaldı ki çözüm sunduğunu söyleyen sitede Sıkça sorulan Sorular menüsü çalışmıyor. Bravo aferim size…

      Yorum tarafından saykomatrixx — Temmuz 17, 2011 @ 9:55 pm

  6. saykomatrixx, arakdaş yanlış anlatmış herhalde. siteyi inceledim ve http://www.kablonet.com.tr/sayfa-36-UyduNet-Uydunet-WebMail.html sekmesi altında yani ana sayfada uydunet bölümü altında webmail giriş deseteği var. bir bak incele istersen.

    Yorum tarafından Tekzib — Eylül 6, 2011 @ 6:15 pm

    • Siteye baktım, ne yazıkki beritabanı hatası veriyor. Esas uydunet sitesinden müşteri numarası ve hizmet şifremiz ile zaten webmail kontrolü yapabiliyoruz. http://www.turksatkablo.com.tr/

      Yorum tarafından saykomatrixx — Eylül 13, 2011 @ 1:42 am

  7. Ben uydunet uzantisiz email adreslerimi Outlook’ta kurmak istiyorum, fakat Uydunet ile bunu beceremedim. Butun gerekli portlarim acik, gelen ve giden serverlarimdan emin degilim. Bu konuda yardimci olabilecek var mi?

    Yorum tarafından Mert — Ekim 6, 2011 @ 8:23 am

  8. ALLAH NE MURADINIZ VARSA VERSİN.AMİN.AMİN.AMİN
    ÇOKÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

    Yorum tarafından HAFİ — Ocak 9, 2012 @ 2:26 am

  9. Windows 10 Outlook ta bir türlü mail adresimi kuramadım

    Yorum tarafından tur — Ekim 9, 2015 @ 9:33 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

