Saykomatrixx's Blog

Nisan 9, 2010

FUEL Oyunu Kaydetme Sorunu

FUEL oyununu duymuşsunuzdur. Duymayanlarınız içinse off-road araba ve araç yarışları klasında gayet tutulmuş bir oyun olduğunu söyleyeyim. Oyunu yükleyip oynamaya başlayalı baya oldu. Hatta şöyle kabaca 6-7 ay diyebiliriz. Amma ve lakin bu oyunda en büyük sıkıntım kayıt (save) yapmamasıydı. Yani oynuyorum, geziyorum sıkılıp oyundan çıkınca tekrar baştan tüm görevleri ve yarışları oynamam gerekiyordu. Bugün biraz araştırma yapınca ne lazım olduğunu gördüm ve buldum. Siz oyun canavarları ile de paylaşayım dedim.

Öncelikle oyunu kuruyoruz. Kurmadan oynamaya çalışmak gibi bir düşünce içinde olanlar hemen silkinerek kendilerine gelsinler. Yoksa gidin bulun, piratebay, torrentreactor ve btjunkie sizleri bekliyor😀. Neysem, Oyunu kurduktan sonra gamecopyworld sitesinden bir dosya indireceğiz. Buradan game copy world sitesine direkt bağlantı vermek sterdim ama site bu olayı yasaklamış. Neyse hotfile ne güne duruyor değil mi? Bende bu ufak dosyayı oraya yükledim. Bu sıkıştırılmış dosya içeriğini oyunu kurduğunuz klasöre (Mesela C:\Program Files\Codemasters\FUEL\) içerine çıkartıyoruz. Çıkan uyarılara evet diyoruz. Daha sonra SecuLauncher.exe dosyasını çift tıklayarak oyunu açıyoruz. Oyun açılırken size bir profil oluşturmak isteyip istemediğinizi soracak.  Biz “YES” diyoruz. Açılan sayfadan ise online olmayan “Offline Profile” seçeneğini tıklayıp kendimize bir kullanıcı adı alıyoruz. Ve ilerliyoruz. Tadaa artık oyunumuzda kaydet seçeneği aktif. Artık güvenle oyununuzu kaydedip tekrar girebilirsiniz. Siz olay garanti olsun diye masaüstün deki veya hızlı çalıştır da ki kısayolun hedef adresini “C:\Program Files\Codemasters\FUEL\SecuLauncher.exe” olarak ayarlayın. Sonra da bana hayır duası edin😀

Bu dosyayı Fuel Patch 1.0.0.1 indirmeniz ve içeriğini dediğim gibi çıkartmanız kafi.

3 Yorum »

  1. dostum şu dosyayı maile atsan yada yeni bir link eklesen ? memnun kalırız. saygılar.

    Yorum tarafından ziyamen — Haziran 26, 2010 @ 1:32 pm

  2. E posta adresinizi yazmışsınız zaten. Herkese açık etmeye gerek yok😉

    Yorum tarafından ziyamen — Haziran 26, 2010 @ 1:33 pm

  3. Arkadaşım geri dönüş için sağol. Kırık olan linki değiştirdim. Artık indirebilir ve kurabilirsin.

    Yorum tarafından saykomatrixx — Haziran 26, 2010 @ 2:40 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

