Saykomatrixx's Blog

Nisan 2, 2010

Geri Dönüşüm Kutusu

Abooov, şöyle bir baktım da, ben buraları ne kadar boşlamışım böyle. Ne kadar fazla ara vermişim. Kendimden utandım desem abartmış olurum. Aq zaten adam gibi izleyenim yok (sen hariç kuzen ;)) kendim çalıp kendim oynuyorum.

Arada blogumun istatistiklerine bakıyorum da (kuzen yine sen geldin aklına istatistik yazınca :D) Nimet Çubukçu girdim oldukça rağbet görmüş. Bundan anlayacağımız ve alacağımız mesaj milletimiz Nimet Çubukçu’ya aç, bir boşluğu doldurmuşum yazdığım yazı ile demek ki😀.

Son günlerimin en çok dinlenen şarkıları: Ata Demirer – Fasülya ve Hakan Taşıyan – Doktor😀 Çok normal değilim ben bu aralar. Hadi hayırlısı inşallah. Neyse bi sürü şey var aklımda. Bir kenara yazayım da unutmayayım. Uykum geldi şimdi yatanzi.

4 Yorum »

  1. kardeş gelmişin ama yine boşlamışın. geçenlerde gezerken birkaç site buldum. senin cahilliğin daha yeni mi gördün denebilir ama http://www.qik.com diye bi site var, buraya abone olunca telefonunun kamerasından qik.com/kullanıcıadı adresinde canlı yayın yapabiliyorsun. http://www.ustream.com aslında bilinen bi hizmetmiş ama benim yeni haberim oldu, buradan ekranındaki her hangi bir filmi, görüntüyü tv programı vs. canlı olarak yayınlayabiliyormuşsun. bir de son olarak atdhe.net var, haci buradan da lig tv maçları canlı seyredilebiliyor. maç saatinde siteye girdiğinde oynanan maç ile ilgili birkaç link oluyor, işte deneme yanılma en iyi görüntü en az kopan yayını bulup afiyetle beleş lig tv seyrediyorsun. belki bunlar eskimiş siteler bile olabilir ama neylersin yaş ilerledikçe daha geç haberin oluyor gelişmelerden🙂

    Yorum tarafından ömer — Nisan 8, 2010 @ 11:34 pm

    • Ahuhaha😀 Dediğin gibi buralardayım ama sallapati yazmakta istemiyorum. Ama verdiğin linkleri bir deşiyim. EVde neti paylaştırınca ister istemez stream sitelerine pek takılaymıyorum. İçerden kuzenin gezemiyo nette😀 Ama dediğin yerleri mıncıranda biraz. Kaldı ki internet derya. Gez gez ucu yok aq😀

      Yorum tarafından saykomatrixx — Nisan 8, 2010 @ 11:41 pm

  2. bende takip ediyorum . ben kimmiyim girayhan abi tanır beni devam nete girdiğimde bide senin blog drek açılır. neyse yalakalığın gereği yok:D desteğe devam:D

    Yorum tarafından ismael — Mayıs 5, 2010 @ 11:38 pm

    • Beni sizler var ettiniz😀 Müteşekkirim…🙂

      Yorum tarafından saykomatrixx — Mayıs 8, 2010 @ 12:35 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

