Saykomatrixx's Blog

Mart 6, 2010

Casper Notebook ve Teknik Servis Macerası Raund 2

Daha önceki blog girdilerimde, daha spesifik adres verecek olursam ha şooorda (casper i7 işlemcili notebook yapmış…) Core i7 li bir Caper hikayesi anlatmıştım. Dün kuzenim aradı. Casper teknik servisine gitmiş, cihazda sorun yok diyerek geri vermişler. Geri vermeden önce 3dMark Vantage olduğunu tahmin ettiğim bir benchmark programını uzun süreli çalıştırmışlar ve sorun çıkarmamış. İlk açıldığında kullanılan 1.3 gb rame ise arka planda çalışan pek çok gizli uygulamayı sebep göstermişler. Açıkçası ben yemediysem de kuzene yedirmişler ve “Hazır getirmişsin, C sürücünde önemli haltlar yoksa biz sana yeni işletim sistemi kuralım, bari boşa gelmiş olma” demişler. Yeni işletim sistemi kurup yollamışlar. Cihazı henüz elime geçirip kendi sorun taramalarımı yapmadım. Bugün yarın getirecek kuzen ve bende bir 3dmark pcmark yüklemesi yapacağım. COD MWF, COD MWF2 ve COD 2 yükleyip cihazı strese sokacam. Takılmalar devam mı ediyor, yoksa sorun işletim sisteminde miydi? Gelişmeleri yazmaya devam edeceğim tabi ki.

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

