Saykomatrixx's Blog

Mart 4, 2010

Ulan Lost Şerefzizsin Var Ya! (Ya Da Lostumu Yedim Bekliyorum!)

Şimdi bakıp bakıp anam Lost dizisine de saydırmış demeyin diye ilk cümleden kendimi açıklama gereğini psikolojik olarak hissettiğimi belirteyim. Bu Lost dizisini aşağı yukarı ilk sezonunun başından beri seyreden birisi olarak (3. bölümden itibaren, oda biraz birkisin diye anca dayanabildiğim sınırdır :D) böyle bir tepki vermemin hiç de haksızlık sayılmayacağını düşünüyorum. Dile kolay, 6 yıl oldu. Ben bu dizinin ilk bölümlerini seyrederken doğanlar şimdi sabah kahvaltısını yapıp ana okuluna yollanıyor. O yüzden bırakın da böyle bir tepki vereyim yahu!

Şimdi kendi rasyonalizasyonumdan sonra konunun dikkat çekiciliğini atlatıp asıl mevzuya demir atacak olursam; bu Lost insanı kanser edip, sürüm sürüm süründürmeye çalışıyor demeye getiriyorum işi. 5 sezon boyunca ağzımıza parmak miktarında bile olmayan, damla balı burnumuza koklatan Lost son sezonunda gümbür gümbür ilerliyor. “Niye her şeyi sona saklıyorsunuz kardeşim?” sorusunu yönelttiğimde ise karşımda sessiz bir duvar oluyor, çünkü ne J.J. Abrams ne de David Lindeloff ile şahsen görüşme şansı edine biliyorum. Benim sadık sırdaşım gene duvarlar oluyor ve her seyrettiğim bölümün sonunda “A. Koyyim, Has…tir, Ağzınıza sı..yım” gibi tepkiler vermeye devam ediyorum.

Korkmayın burada son sezonla ilgili veya taa en başından başlayarak tüm dizinin bir özetini vererek aman bakın böyle güzel bir dizi, mutlaka izleyin, ne sen Lost izlemedin mi? Abi sen yaşamıyorsun gibi bir dik kafalılığın içinde olmayacağım. (bunu yapsa yapsa Umut yapar, çünkü dünya onun etrafında dönüyordur, neyse o başka bir yazının konusu) Ama kalkıp ta en azından 1 sezon izlemeden 3-5 bölüm izleyip “abi o ne öyle sisler, ayılar, çok komikti hahahaha!” diye tepki verenin alnını karışlarım. Ben hiç bu yorumu yapana senin götün kocaman, saçlarında dökülmüş baya kelleşmişsin, abi son gördüğümde iyiydin çökmüşsün demiyorum. Dolayısıyla onlarda Losta böyle andavulca yaklaşımlarda bulunup, açılım adı altında kirletme ve karalama harekatı yapmasınlar. Ben izledim ama hayal gücüm kıt olduğu için anlayamadım desinler, izledim ama konuyu anlayamadım da desinler (yani sorunu kendilerinde bulsunlar Lostta değil :D) bak bunlar kabulüm.

Her neyse  hiç Lost seyretmemiş insanlara illaki edinin bulun bir yerden de seyredin diyemem. Ha elimde olsa her hafta yeni bölümü bir sinema da kapalı gişe oynatmaya çalışırım, orası ayrı. Ama imkanınız varsa seyredin be kardeşim. Ön yargısız, filitresiz oturun ve kendinizi olayların döngüsüne bırakın. İlk sezon ile son sezon arasında bağlantısızlık yok mu? Evet elbetteki vardır. Cevaplanmayan sorular, ya da illa ki gözünüze takılıp aklınızı kurcalayan hiçbir şey kalmayacak mı? Tabi ki kalacak. Ama bunlar sizi engellemesin. Yürüyün be koçlarım, yürüyün be aslanlarım. Lost seyredin. Çünkü farkında olmadan sizde mutlu olacak ve zevk almaya başlayacaksınız.

2 Yorum »

  1. başkan yazılara bakıyom hep 6.30 a.m. 7.bilmemkaç a.m. bilader amerikadan mı yazıyon?

    Yorum tarafından ömer — Mart 4, 2010 @ 9:17 pm

    • Yok yau, insan beyni zabahınan pek bi açık, dimağ pek bi ileri görüşlü oluyor. Sanırım hafif uyku sersemliği bünyeme yarıyor😀

      Yorum tarafından saykomatrixx — Mart 4, 2010 @ 9:26 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

%d blogcu bunu beğendi: