Saykomatrixx's Blog

Şubat 18, 2010

Enayiyiz Biz Sırtımıza Binen Çok Olur

1 yılı aşkın süredir uydunet (eski adı ile kablonet) hizmeti alıyorum. Vaktinde yapılan kampanya ile kurulum, aktivasyon olmadan KABLOLU modem hediyeli olan kampanyaya başvurduk. Güzel, arada servis kendiliğinden gidip gelse de memmun sayılırım. Ancak eve laptop gelince (pederin) 2 bilgisayarın interneti tek portlu modemden paylaşması sıkıntı doğurdu. Bu yüzden gittik TP-Link Acces point aldık onunla ilgili de birkaç şey çiziktirmiştim. Neyse. Şimdi bakıyorum, uydunet yeni bir kampanya başlatmış. Kablosuz Modem kampanyası. Yani yeni internet abonesi olacak kablo TV kullanıcılarına 175 Tl değerindeki kablosuz modem, hiçbir aktivasyon, bağlantı ücreti alınmadan verilecek. 24 taahhüt felan yine her yerdeki gibi mevcut. Ama şimdi abone olacak herifle benim aramdaki tek fark ben 1 yıl önce bu hizmete başvurduğum için salaklık ettim. Enayiyim ben. Aptalım. Bana koyan şirketlerin elindeki mevcut aboneleri ENAYİ olarak görmeleri. Bu sadece Turksat ile sınırlı değil. Aynı şekilde Turkcell, Avea, Ttnet, Biri ve daha bir çok  hizmet sektöründe boy gösteren şirket elindeki mevcut aboneyi (beni, sizi, karınızı, arkadaşınızı…) ENAYİ yerine koyuyor.

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

