Saykomatrixx's Blog

Şubat 14, 2010

Mobile Suit Gundam 0079 – Kidou Senshi Gundamu Çevirisine Başladım.

Pek çoğunuzun haberinin bile olmadığı ama anime hastalarının bilip, saygı duyduğu Gundam efsanesinin ilk serisi MSG 0079 bölümlerini ingilizce altyazılı buldum. Açıkçası böyle bir seriyi seyretmek isteyecek insanlara bir yardımım olsun diyerek Türkçe çevirisini yapmaya başladım. Zaten zaman bol, bilgisayar karşımda. Hem ingilizce pratiği yapmış olurum diye düşündüm. İlk bölümün çevirisini başka bulduğum bir kaynakla birleştirdim ve Divxplanet sitesine ekledim. Diğer bölümlerin çevirilerini tamamladıkça siteye ekleyeceğim. Kolay gelsin bana.

2 Yorum »

  1. başkan yetenek sizsinizi de yaz. bilalle uğur var orada dans eden, bebeler cemaat kolejinden çıkma.

    Yorum tarafından ömer — Şubat 14, 2010 @ 11:03 pm

    • Hehe, yazarım Ömerciim ne demek. CEmaat kolejinden çıkmaysa, yan sanayi malı gibi olurlar. Ne orjinal, ne çakma. İkisinin ortasında. Bir bakayım olmadı. Pek seyretmiyorum o şovu ama hatrını mı kıracam.

      Yorum tarafından saykomatrixx — Şubat 14, 2010 @ 11:57 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

