Saykomatrixx's Blog

Şubat 7, 2010

Burnout Paradise V.1.1.0.0 Kırek Yok Diyenlere Kapak

Efendim EA Gamesin Burnout Paradise Oyununu bilen bilir bilmeyen araştırsın baksın. Arcade oyunudur, NFS Underground 2, NFS Most Wanted türünde, Test Drive Unlimited benzeridir. Neyse bu oyunun 1.1.0.0 isimli bir güncellemesini Criterion games web sitesinden edinebilirsiniz ancak crack piyasada olmadığı için eski ckrack ile çalıştırmaya çalıştığınız oyun açılış ekranında kitlenir, çalışmaz. Ettim yaptım bu oyunun güncelleme sonrası crackini edindim, sizlerle paylaşayım dedim. Aşağıdaki linkten çekip, oyunu güncel şekilde sadece Single Player seçeneği ile oynayabilirsiniz. EA üzerinden ek paketleri indirmek için geçerli bir lisans edinmeniz gerekmekte canlarım.

Burnout Paradise Ultimate Box V. 1.1.0.0 Single Player Patch

1 Yorum »

  1. allah senden razı olsun ya valla

    Yorum tarafından afrazz — Eylül 19, 2012 @ 12:24 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

