Saykomatrixx's Blog

Ocak 11, 2010

Yenilikler ve İlkler

Geçen haftasonu arkadaşlarla beraber uzun süredir nasiplendiğimiz ama bir türlü kısmet haline dönüştüremediğimiz James cameronun son bombası “Avatar” filmine gittik. Hayatımda ilk kez Real 3D ile 3 boyutlu bir film seyrettim canlarım. İlk otuz dakika gözlerin adaptasyonu ile geçsede daha sonra alışan görme duyuları filmden alınan hazzı yukarıya doğru sıçrattı. Görsellik dışında film bir halta yaramaz. Klişe üstüne klişe barındıran filmin diğerlerinden ayrılabildiği tek nokta mükemmel ötesine geçmiş görselliği. Bu deneyimi gidip yaşamak lazım. Kendinizi bu zevkten mahrum bırakmayın.

Geçen hafta sonu yaşadığım bir diğer ilk ise Waffle deneyimiydi. Sağda solda görüpte “Len ne menem birşeydir bu” diye sorguladığım waffle efendi ile nail olma mutluluğunu yakaladım. Aslında pek mutlu olduğumu söyleyemeyeceğim çünkü meret benim damak tadıma kesinlikle hitap etmiyor. 3-4 çatal darbesiyle, yok hamurundan yok içeriğinden denedikten sonra beğenmediğime kanaat getirdim. Benim gözümde tatlı hala cevizli baklava, şöbiyet, fıstıklı kadayıftır arkadaşım. Gavurun waffle’ı onların olsun. Bana uzak Allaha yakın diyeyim bari.

Bu araların son ilki ise Gölbaşındaki bir restorana ait. İlk defa sürekli sözü edilen göl kenarındaki “Belçikalının Yeri” isimli mekana gittim. Buradan memocuğumun gözlerinden öpüyorum, sayesinde gidip nasıl bir yermiş görebildim. Göle nazır, gayet güzel ve tam bir demlenme yeri diye kısaca açıklayabilirim mekanı. Fiyatlar öyle çok pahalı, abartı değil gibi geldi bana. Sonuçta mekanın bir adı sanı var. Kerevit köfteyi giderseniz mutlaka deneyin. Değişik bir tat.

Bu arada geçen hafta sonu cumartesi Aktanı makedonyaya yolladık. Sağ salimen gitti inşallah aynı şekilde dönecek. Kendisine buradan selamlar gönderiyorum. Çocuklara ve yenge hanıma iyi dileklerimi ilet😀

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

