Saykomatrixx's Blog

Aralık 12, 2009

Dizi Mania

Son zamanlarda takip ettiğim dizi sayısı bir hayli fazlalaştı. Bunun etkisiyle bilgisayarımdaki disklerde yer sıkıntısı baş gösterdi. Aklıma şöyle güzel 1tb lık 3.5 inçlik harici diskler geldi. Araştırdım ettim. 150 lira civarına alıp, akşam yatarken sarılabiliyoruz. Lan iyiymiş alıyım bir tane diye düşünürken gün gece arkadaşlarla fikir teattisi oldu. Çözüm yer sıkıntısı değil, indirdiğini silebilmek yeteneği. Evet, internete verdiğim paranın boşa gitmesini önlemek için takip ettiğim veya izlerim diye indirdiğim pek çok medya dosyası öylece yatıyor ve beni bekliyor. Aralarında başlayıp sıkılıp kapattığım filmler ve diziler de var. Ama elim bir türlü izlediklerimi silmeye, onlardan kurtulmaya varmıyor. Yine de bugün kendimi aştım ve 20 gb lık 4 seri 2. Dünya savaşı belgeselini çöp kutusuna ve oradan da sonsuzluğa (sonsuzluk ve ötesine! Buzz lightyear :)) yolladım (tamam bu kadar rahat olmam da belgeselleri Serkanın diskine kopyalamış olmanın verdiği rahatlıkta vardı) ama olsun açılan yer bir anda çok büyük gözüktü gözüme. Hemen başka dosyalara sarıldım. Aman tanrım, ben hiç ders almayacağım galiba😀😀

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

