Saykomatrixx's Blog

Kasım 8, 2009

Ev Pizzası Nam nam…

Filed under: Gündelik — Etiketler:, , , , , , , , , — saykomatrixx @ 11:39 pm

Evde pizza yapmanın keyfini yaşamayan bilmez. Aslında çok basit hazırlanabilecek bir yemek olmasına rağmen işin içine “hamur” girince erkeklerin nutku tutuluyor. Gerçi hazır pizza tabanları var, Superfresh olsun Dr. Oetker olsun, ama elde hazırlanan %100 ev yapımının yerini tutmuyor. Ben şanslıyım, hamur yapabilen (gerçi bu ramazan bende mayalı hamur yaptım) bir kardeşim var😀 O hamuru hazırlarken, ben de üst malzemelerini hazırlıyorum, sonra hamuru fırında biraz pişirip, üstüne sosu, rendelenmiş kaşar ve peyniri (bu aralar evde manda peyniri var süper eriyor) diğer malzemeleri serpiştirip biraz daha kızartıp fırında, hapır hupur yiyoruz. Elifnaz da çok beğeniyor. Bu sefer bir de misafirimiz vardı. Velhasıl kelam pizzanızı evde yapın, zevk alarak yiyin.

Hafta sonu iddaamı yatıran Sayın Sochaux ve Braga takımlarına da bir selam yolluyorum. Bir daha sizin maçlarınıza oynarsam iki olsun.

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

