Saykomatrixx's Blog

Kasım 6, 2009

Göklerde Kartal Gibiydim

Filed under: Gündelik — Etiketler:, , , , , , , — saykomatrixx @ 3:57 pm

 

Göklerde kartal gibiydim

Kanatlarımdan vuruldum

Mor çiçekli dal gibiydim

Bahar vaktinde kırıldım

Yar olmadı bana devir

Yer günüm bir başka zehir

Hapishanelerde demir

Parmaklıklara sarıldım

Coşkundum pınarlar gibi

Sarhoştum rüzgarlar gibi

İhtiyar çınarlar gibi

Bir gün içinde devrildim

Ekmeğim bahtımdan katı

Bahtım düşmanımdan kötü

Böyle kepaze hayatı

Sürüklemekten yoruldum

Kimseye soramadığım

Doyunca saramadığım

Görmesem duramadığım

Nazlı yarimden ayrıldım

Sabahattin Ali
Sinop
Sabahattin Ali, Hapishane Şarkısı, 1 – Sinop Cezaevi, 1933

2 Yorum »

  1. Teşekkürler…

    Yorum tarafından h5n1 — Kasım 6, 2009 @ 4:10 pm

    • Çok güzel bir türküdür. Volkan Konak son Mimoza albümünde gerçekten değerini vere vere seslendirmiş.

      Yorum tarafından saykomatrixx — Kasım 6, 2009 @ 5:42 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

