Saykomatrixx's Blog

Kasım 6, 2009

Avea Sen mi Büyüksün Ben mi?

Avea ile olan yollarım ayrılıyor herhalde, son zamanlarda yolladıkları ve ısrarla benim aboneliğimde eksik olduğunu bildirdikleri TC Kimlik numaramı herhangi bir güvenlik önlemi, bir şifre veyahut gizlilik olmadan bir kağıda yazarak Abone Merkezine vermemi bekliyorlar. Aslında problem o değil, ben kıl kaptığım için beni zorla ayağına çağırıyorlarmış havasını aldığım için uyuz oldum. Yokmu bu işin bir çaresi ? VAR. Bana mesaj atacağına 10 kere, müşteri servisinden arasınlar, benden kimlik numaramı internet üzerinden Avea sitesinden girebileceğimi söylesinler. Nedir bu Avea’daki” Islak İmza” tutkusu anlayamadım. Moda herhalde bu “Islak İmza” bu aralar😀. Velhasıl kelam mesaj içeriğinde belirtilen tarih 10 kasım. Bu tarihten sonra hattımı kapatmak zorunda kalacaklarmış. Aman ben de çok Tınnn. Ha olurda cumartesi günkü Köri seferimde bir Avea bayisine denk gelirsem, bir kafayı uzatıp, işlem yapıp yapmadıklarını öğrenirim, ama kalkıp bayi bayi ben dilekçe vereceğim diye dolanmam. DOLANMAYACAĞIM. The end.

3 Yorum »

  1. Bu aveadan çektiğimizi zaten ne sorsunlar ne söyleyelim.
    Aslında örgütlenme bilincine sahip bir toplum olabilsek 1 günlük bir eylemle tüm telekom sektöründeki tüm tabuları yıkabiliriz. Ama nerdee bizde o zihniyet…

    Yorum tarafından h5n1 — Kasım 6, 2009 @ 6:47 am

  2. İşte iyice damarımıza basılması gerekiyor. Oluşuyor o zihniyet ama toplumsal hafıza bizde 0 “sıfır” olduğundan gelen ağam, gidem paşam. Oooohh.

    Yorum tarafından saykomatrixx — Kasım 6, 2009 @ 9:04 am

    • Telefon üzerinden TC kimlik nosu verdim. Telefonum uzun bir süredir aranmaya açık, aramaya kapalı. Hala “Hat iptal talebinizden dolayı aramalara kısıtlanmıştır” uyarısı veriyor ama dışardan arayan herkes ulaşabiliyor. Böyle devam ederse hiç ellemeyeceğim. Gitsin gittiği yere kadar.

      Yorum tarafından saykomatrixx — Kasım 24, 2009 @ 12:21 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

