Saykomatrixx's Blog

Kasım 4, 2009

Uydunetten Uydurmacalar

3 kasım tarihinde 2 kere uydurma netin müşteri hizmetlerini aramak zorunda kaldım. Nedeni de uydurma net yönetiminin benim temiz internet kullanmama karar vermiş olması ve benim ip’im ile internet arasına filtre koymaları. Sağ olsunlar bu sayede indireceğim dosyalarımı önce onlar kontrol ettiler, hangi siteye girip giremeyeceğime onlar karar verdiler. Hatta bana kızmış olacaklarki şu an yazı yazdığım Bloguma erişmemi bile istemediler. Beni benden korudular. Teşekkürler uydurma net. Arkadaş, Sağol…😀

What the fuck

 

Akşam üzeri de hiçbir fiziki bağlantı problemim olmamasına rağmen (modemin tüm ışıkları normal, bağlantı kablolarımın üzerindeki örümcek ağları yerli yerinde, ışınla bizi Sıkati) hiçbir internet sitesine ulaşamadım. Sürekli bağlantı hatası, sürekli ayarlarınızı kontrol edin sayfası. Tekrar aradım bu seferki Ozan bey 15:26 daki aramamı gördü önündeki küreden ve kısa kimlik bilgisi savaşını ben kazandıktan sonra, kablo sinyalimde anormallik olduğunu, arıza kaydı aldığını akşam 9:30 a kadar servisin gelebileceğini, olmadı yarın sabahtan damlayabileceklerini söyledi. Bende ok dedim. Biraz zaman geçti, baktım sayfalar açılıyor, geziniyorum internette, namuslu bir Türk vatandaşı olarak arayıp sorun düzeldi, gelmenize gerek yok demedim. Gelsinler, o kadar para veriyorum, bekliyorum ve kablolarımı, sinyal yükselticilerimi, bağlantılarımı kontrol etsinler. Beni incelesinler, bana baksınlar😛🙂. Geldiklerinde internetim çok yavaş diyeceğim. Sorunu çözün diyeceğim. Onları beyaz atlı prens gibi karşılayacağım.😀. Uydurma netin beni sömürmesinin bir karşılığı olmalı. Evet! Nihahaha!  Böyle ayağıma getirteceğim sizi, böyleeeee…

1 Yorum »

  1. Saldır hocam başka türlü başa çıkamıcaz bu insanlarla…

    Yorum tarafından h5n1 — Kasım 6, 2009 @ 6:50 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

