Saykomatrixx's Blog

Ekim 31, 2009

Cadillacs & Dinosaurs : Atari Arcade

Filed under: Oyun — Etiketler:, , , , , , , — saykomatrixx @ 8:34 pm

Delikanlı dönemimde uğradığım atari salonlarında oynamaktan zevk aldığım oyunlardan birisiydi Cadillacs & Dinosaurs. oyunda en göze batan şeylerden birisi de Mustapha isimli bir karakter olmasıydı. Birazda kendimizden saydığımız ama aslen Arapça olan Mustafa ismi ile gönüllerdeki yarışa 1-0 önde girerdi bu oyun. Hatta bazı arkadaşlar abartıp oyunun ismini de Mustafa olarak hatırlayabilirler.

Neyse, hatırlar dört bir yanımı sarmışken ben de bu oyunu aradım buldum. Oynamak için hazırlandım. Bulduğum kaynak doğal olarak bir forumdu. Forumdaki diyalogları okuyunca yarıldım. Paylaşayım dedim :

muhammed ;
Admin kullanım kılavuzu çok işe yaradı ama bölümleri nasıl kaydedeceğim (YARDIM)

Admin ;
atari salonunda bölümleri kaydedebiliyomuydun?

gokhan ACAR ;

Yhaa :S biRi bana indirdii sitenin LİNKİ ni e mail oLarak atar mı Lütfen mustaphayı oynamak istioRm bi türLü buLamadım int den :S

Leonas ;

mail falan zor işler nası açıcan mailide alıcan oyunu. sen ev adresini ver ben cd sini yollarım. açamazsan gelirim size kurarım oyunu.

 

Oyunu indirmek için bağlantıdaki Rapid adresine gidin. Rar dosyasını açın içindeki Kullanım Kılavuzu isimli yazı dosyasının içindeki herşeyi yaparsanız oyun çalışır. F1 Start, F3 jeton atmak, A- Yumruk, S- Zıplama Kolay gelsin😀

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

