Saykomatrixx's Blog

Ekim 30, 2009

Değiştirdik

Filed under: Gündelik — saykomatrixx @ 1:15 pm

Bugün güne erken başladım. Adliyede değişim vaktiydi. Sağolsun peder bey arabayla sabah 8 buçukta adliyeye bıraktı. Sulh cezanın yolunu tuttum. Hakime formu imzalatıp, kalemden üst yazısını yazdırdım. Oradan Asliye komisyonuna evrağı götürüp yeni staj yeri olan Ağır Ceza mahkemesinin yazısını aldım ve ağır ağır oraya yollandım.

Bu ağır cezaların başka bir havası var. Çok hakimli olmasından mı, yoksa salonlarının daha büyük ve geniş olmasından mıdır bilmiyorum. Hakimden havale yaptırıp, staj belgesini kaleme teslim ettikten sonra nasıl oluyormuş buraların duruşması diyerek duruşma salonuna yollandım. Eh minimum 10 yılla karşı karşıya olan kişilerin biraz daha azılı, biraz daha karanlık bir havasının olması gerekirdi değil mi? Oysa yolda yanından yürüyüp geçtiğiniz herkes min 10 yıllık cezayla suçlanıyor olabilir arkadaşlar. Tırstım vallahi.

Girdiğim anda salonda şiddetli adam yaralama ile alakalı bir dava görülmekteydi. Semtin çakalları esnafı düdüklüyor ve biraz sert bir tepki almışlar gibi bir kanı oluştu bende. Ama esnaf abiler de pabuç bırakmayacak tipler vardı. Dinledik karar çıkmadı, sonraya bıraktı. Fiili livata,alıkoyma, adam yaralama, resmi evrakta sahtecilik, kamu arazisi işgali ( biraz karışıktı ama kooperatif yönetiminde görevi suistimalde olabilir) envai çeşit suçtan zilyonlarca adam vardı.

Memonun mahkeme salonu daha şenlikliydi. O salona girip ilk oturduğum oturağı kırdım😀. Hakimi de işi yalayıp yutmuş, babacan ama konuşkan bir hakimdi. Dinlemesi zevkliydi. Sonra adliyeden çıkıp eve geldim geri ama 12 de eve gelince kaldım öylece😀 Ben en iyisi Tolganın büroya gitmeye başlayım. zaten gel dedi. En azından insan içinde olurum.

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

